úterý 26. února 2019

PŘÁTELÉ: knižní tag


Takže se po dlouhé době ozývám. Popravdě nevím, co s tímto blogem bude, psaní klasických recenzí mě moc nebaví.
Připravila jsem si pro vás knižní tag s Přáteli, jedním z mých nejoblíbenějších seriálů. Přeložila jsem ho z tohoto blogu. 

Monica
Kniha o hře nebo soutěži
Právě rozečtený Warcross. Miluju to! 🖤
Královna organizace. Jak organizuješ své knihy?
Ehm. Moje knihovna začíná praskat ve švech, takže pořádná organizace není poslední dobou možná. Ale snažím se držet žánry, spisovatele a nakladatelství u sebe.

Rachel
Kniha, kterou jsi přečetla kvůli velkému hypu?
Série Dvůr trnů a růží. Po všech těch nadšených recenzích a nádherných fanartech jsem čekala pořádnou pecku, ale dost mě to zklamalo. První díl ještě docela ušel, ale ten druhý? To bylo peklo. Třetí jsem ani nedočetla. Třeba se však k tomu někdy vrátím.
Závislá na nakupování. Podle čeho si kupuješ knihy?
Rozhodně obálka a anotace, pak recenze. Taky dost řeším hodnocení na Goodreads, většinou nejdu do knih pod čtyři hvězdičky.

Ross
Sci-fi kniha
Nyxia! Vesmírné lodě, velká rivalita, hmota s neuvěřitelným vlastnostmi a spousta tajemství? Dokonalost.
Pauza. Kniha, kterou jsi odložila?
Krutý princ. Mám reading copy ještě z Humbooku, zhruba v té době jsem ji i začala číst. Asi mi prostě víly nesedly.

Chandler
Kniha, která rozesmála?
Pekelné stroje. Willovy hlášky jsou ikonické.
Tenkrát na Space Mountain. Kniha, kterou jsi přečetla a stydíš se za to?
Dobře. Asi ve dvanácti jsem na Wattpadu četla první díl After. K dalším dílům jsem se nikdy nedostala, ale jsem hodně zvědavá na film.

Joey
Děsivá kniha, kterou bys nechala v mrazáku?
Takovým knihám se úplně vyhýbám. 😅
V jako encyklopedie. Kniha se slovy, kterým nerozumíš?
Odkaz Stiega Larssona, který jsem dostala na Jarním bookstormingu. Obvykle takové knihy nečtu a v politice se zase až tak moc nevyznám, ale pomalu se prokousávám.

Phoebe
Kniha se spirituální nebo nadpřirozenou tématikou
Tady mě napadá Posmrtný život Holly Chaseové, ten byl hodně super.
Bojkot. Autoři, nakladatelství nebo knihkupectví, které odmítáš podporovat.
Tohle je těžké, ale J.K. Rowling. Štvou mě její názory a taky mi přijde, ze celý kouzelnický svět je už jen továrna na peníze. Teď jen dosbírám kolejní vydání Harryho, žádné doplňkové knihy u mě neuvidíte.

(giphy.com)


Žádné komentáře:

Okomentovat